El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

M3A1_Modificació d’una activitat

1. Activitat original seleccionada  Sessió 8 – Prova de càrrega del pont Els alumnes col·loquen pesos de manera progressiva sobre el pont i observen: quan falla, com es…

Formació 25-26

M2A12_(Anàlisi i integració de recursos digitals a la SdA)

“Som capaços de construir un pont?” Introducció L’avenç de la competència digital docent exigeix una integració planificada, coherent i pedagògicament fonamentada de les eines digitals dins les situacions…

Formació 25-26

M1A2_Mètodes d’integració de les tecnologies digitals que he dut a terme en la meva pràctica docent.

M1A2_Mètodes d’integració de les tecnologies digitals que he dut a terme en la meva pràctica docent. URL del seminari escollit: https://projectes.xtec.cat/xtcd/competencia-digital-docent/sessions-2021-22/sessio-4-area-4-avaluacio-i-retroalimentacio/ Per què he escollit aquest seminari?  He…

Formació 25-26

M1A1_Polítiques i instruments de comunicació, coordinació i col·laboració – JOSE NOGUERA

https://docs.google.com/document/d/1VUfezbKv6tu_emAhCYu3zgce5RKikDx2XwAVzo-ca8I/edit?usp=sharing M1A 1 – Polítiques i instruments de comunicació, coordinació i col·laboració. Polítiques Comunicatives de  l’Institut Escola Joan Ardèvol  L’Institut Escola Joan Ardèvol ha desenvolupat una estratègia de…

Formació 25-26

Comentari del meu SELFIE for Teachers.

Compromís professional (39%, B1), Continguts digitals (33%, A2), Ensenyament i aprenentatge (33%, A2), Avaluació i retroalimentació (28%, A2), Empoderament de l’alumnat (33%, A2) i Facilitar la competència de l’alumnat…

Formació 25-26

Comentari del meu SELFIE for Teachers.

Els meus resultats són: Compromís professional (39%, B1), Continguts digitals (33%, A2), Ensenyament i aprenentatge (33%, A2), Avaluació i retroalimentació (28%, A2), Empoderament de l’alumnat (33%, A2) i Facilitar…

Formació

Competència Digital Docent B1

General

Curs: A013

Creació de continguts interactius.

Formació

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents