El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

MÒDUL 6 – ACTIVITAT 1: Incorporar una pràctica dins d’una situació d’E-A

En aquesta tasca he triat 2 competències digitals de l’alumnat i les he incorporat a una SITUACIÓ D’APRENENTATGE tenint en compte no només els CONEIXEMENTS, sinó també les…

CDD-A2, General

M5_A1: WEB DEL CENTRE I ACCESSIBILITAT DIGITAL

Segona tasca possible Web del centre i accessibilitat digital Reviseu la pàgina web del vostre centre i feu captures de pantalla de 2-3 continguts o missatges que poden…

CDD-A2, General

M5_A1: REPTES COMUNICATIUS I ACCESSIBILITAT DIGITAL

Primera tasca possible Reptes comunicatius i accessibilitat digital En una taula de dues columnes i cinc fileres determineu i raoneu, com a mínim, dos dels reptes comunicatius que poden…

CDD-A2, General

M4_A2_CRITERIS PER SELECCIONAR RECURSOS DIGITALS PER AVALUAR

CRITERIS PER SELECCIONAR RECURSOS DIGITALS

CDD-A2

M4_A1_L’avaluació i la retroacció

TIPUS D’AVALUACIÓ I ESTRATÈGIES UTILITZADES AMB TECNOLOGIES DIGITALS En aquesta activitat he recuperat la PROGRAMACIÓ DIDÀCTICA lliurada en el Mòdul 2 i he dissenyat un sistema d’avaluació que…

CDD-A2

M2A1_DISSENY D’ACTIVITATS EMPRANT EINES DIGITALS

HOW CAN LITERATURE HELP UNIFY PEOPLE AGAINST SOCIETAL PROBLEMS?

CDD-A2, General

M1A1: 1a TASCA

En la meva opinió, un/a DOCENT DIGITALMENT COMPETENT és aquell/a que sap utilitzar les tecnologies digitals de manera efectiva i responsable per tal de millorar l’aprenentatge de l’alumnat i…

CDD-A2

What is AI chatbot phenomenon ChatGPT and could it replace humans?

What is the AI bot ChatGPT?

Fonts informació

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents