Situació d’ensenyament-aprenentatge seleccionada: Dins de la programació, hem seleccionat una activitat en què l’alumnat treballarà en grups per investigar i analitzar informació relacionada amb un tema d’interès actual:…
Després d’analitzar la pàgina web del meu centre i valorant les eines del mòdul 5 i també la guia “Dissenyant per l’accessibilitat digital” (de la Generalitat de Catalunya…
Pel que fa a les tres tecnologies digitals que faria servir per informar i oferir retroacció i orientacions a l’alumnat són: GENIALLY. Es tracta d’una eina digital que…
Partint de l’activitat del mòdul 2: M2A1_Disseny de 2 activitats emprant eines digitals a continuació dissenyaré un sistema d’avaluació fent servir eines digitals per avaluar-la. L’activitat iniciarà amb la tasca…
Disseny d’una activitat de realització a l’aula EL TEMPS MÀGIC Una activitat dissenyada per a treballar la composició numèrica fent servir la màgia i el saber del temps….
Després de reflexionar sobre la meva pròpia pràctica docent digital, he arribat a la conclusió dels següents 2 punts forts: En primer lloc, la competència digital em dona…

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…
MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…