Després d’analitzar la pàgina web del meu centre i valorant les eines del mòdul 5 i també la guia “Dissenyant per l’accessibilitat digital” (de la Generalitat de Catalunya que ens ofereix recomanacions i principis d’ús per ajudar els docents en l’aplicació del disseny universal i inclusiu en els documents digitals) he realitzat la següent taula:

Captures Suggeriment acompanyat de la pauta adient de la guia.

Els colors escollits, considerant el perfil de l’escola (Escola d’Educació Especial) amb la gran majora d’alumnat matriculat amb trastorn de l’espectre autista (TEA) el color escollit podria no ser tan brillant, i millor una mica més bàsic i agradable de llegir.

 

Aquesta publicació, considerant a l’alumnat amb dificultats visuals, podria anar acompanyada d’un àudio que expliqui “El dia de la Terra”.

 

El contingut està explicat d’una manera molt coherent però sense considerar a l’alumnat amb un nivell cognitiu baix, alumnat amb dislèxia o fins i tot alumnat a dèficit d’atenció. El contingut és molt dens i les oracions són massa llargues. Es podria millorar escrivint idees curtes, clares i simples.