Després de realitzar el test de Selfie for teachers he pogut constatar que el grau de consciència del meu nivell correspon al que m’ha atorgat l’eina. Per tant, entenc que he escollit bé el nivell del curs.

Amb tot pel que fa a compromís professional i continguts digitals, la primera i segona àrea, determina que estic a un nivell de B1, i els puc considerar els meus punts forts actualment.

En l’àrea d’ensenyament i aprenentatge i avaluació i retroalimentació és on estic més fluixa, amb un 30% i un 28% respectivament, i m’indica que son els apartats on més atenció he de posar. Soc conscient que utilitzo poc les tecnologies en aquest sentit, en el sentit de ser proactiva en la creació o generant activitats. He tingut la sort d’estar amb companys que realitzaven aquestes tasques, i he anat força a remolc. Segurament toca aprendre’n una mica més per tal de poder tenir un rol menys “observador” i “seguidista”, i prendre més iniciatives. També és cert que tinc poc coneixement de les tecnologies emergents com la robòtica, la realitat virtual o la intel·ligència artificial. A priori em fa una mica de mandra, ho veig un mon enorme i inabastable…. Però és cert que la realitat mana i caldrà posar-se les piles en relació a aquests nous àmbits per no quedar-me enrere.

Pel que fa a la avaluació conec alguns recursos, però els més coneguts i bàsics i realment utilitzo poques eines per la retroavaluació. Em caldria també augmentar el ventall de recursos i començar a animar-me a fer-ho servir més sovint.

Pel que fa a l’apartat 5, on hi tinc un 33%, m’ha sorprès no assolir més percentatge. Treballo en atenció a la diversitat i en aquest sentit sí que he utilitzat recursos. Però fent autocrítica podria dir que em moc amb els recursos que conec i estaria bé poder conèixer-ne més i animar-me a utilitzar-los.

I en l’últim apartat hi tinc un 31% i correspon al fet que transmeto als meus alumnes el meu nivell de coneixement de les tecnologies. En el que vaig més fluixa en en el fet de fer-los conscients de la ètica, la legalitat i la seguretat. Caldria incorporar més tota aquesta àrea en les meves intervencions amb els alumnes.