L’avaluació diagnòstica 3-2-1 pont és una rutina de pensament que permet als estudiants reflexionar sobre els seus coneixements previs i identificar les seves necessitats d’aprenentatge. https://padlet.com/lauralc/3-2-1-pont-qh8ne1ebo0z9twmf
A continuació es presenta una proposta amb la qual l’alumnat treballarà un projecte transversal per explorar, comprendre i reflexionar sobre la seva identitat i petjada digital. A través d’activitats…
Infografia per donar resposta a les necessitats del meu centre sobre AMI.
Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…
MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…
Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam euismod scelerisque erat, quis maximus diam porta quis. Fusce fermentum in ipsum sed ultrices. Sed a tincidunt quam. Nulla…