El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

Museu 360

TÍTOL:  Museu 360 DESCRIPCIÓ: Es realitza una investigació de diferents obres pictòresques, escultòriques i instalatives a través de l’accés dels diferents museus europeus que ofereixen visites interactives i…

Aplicació, CDDA1

Àrea 4. Avaluació i retroalimentació

He fet el treball amb el Ramon. https://jamboard.google.com/d/1JxAAVb07751itVJY-d9EGL901NmDC1AbDK4csotVywI/viewer?ts=6452837a&f=3

CDDA1

Docent que avalua per aprendre

És important tenir en compte la funció reguladora que presenta l’avaluació, ja que és una part imprescindible en el procés d’aprenentatge. No val solament avaluar el resultat, hem…

CDDA1

Docent en un sistema educatiu inclusiu

Les eines digitals són molt útils per permetre una educació inclusiva, ja que existeixen extensions i complements que permeten adaptar-se a la diversitat de l’alumnat.  

CDDA1, General

Docent connectat

Els avanços que s’estan desenvolupant en l’actualitat en l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació, TIC, ens han portat a utilitzar nous sistemes informàtics com…

CDDA1, General

Extensions de nevegador: Helperbird

He afegit al navegador Helperbird que és una extensió que facilita la lectura a les persones amb dislèxia. Això és una molt bona eina per tractar la diversitat…

CDDA1

El Govern multiplicará las clases de catalán a sanitarios de fuera de Cataluña tras la rebelión de la enfermera andaluza

La Generalitat se propone sofocar la rebelión de la enfermera andaluza que clamó contra la exigencia de acreditar conocimientos de catalán para obtener una plaza en el sistema sanitario de…

CDDA1, Fonts informació

Mòdul 2. Fonts d’informació

La diferència de gènere en l’educació és un tema a tenir en compte i més amb les assignatures STEAM. Us deixo la informació en els següents articles. Bibliografia:…

CDDA1, Fonts informació, General

Docent al S XXI

Estic molt a favor que s’hagi de fer aquest curs perquè aprens coses molt útils que pots posar en pràctica a la teva feina com a docent. Però, el tema de l’assistència obligatòria tot…

CDDA1, Formació

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents