He de dir que a la meva docència mai he creat una activitat fent servir cap dels recursos d’aquest mòdul. Deu ser perquè l’edat dels meus alumnes (més de 18 anys) no sembla molt adequada per “jugar” a l’aula, perquè la motivació ja la tenen (sempre volen aprendre l’última versió de l’últim software que hagi aparegut al mercat) i el poc temps del que disposo per innovar en formes diferents de fer la classe (totes les hores les dedico a estudiar jo les matèries abans d’haver d’impartir-les) s’ha conjugat perquè no tant sols m’ho hagi plantejat.
Malgrat això he de reconèixer que si tingués alumnes més joves o més temps per invertir-hi sí m’ho plantejaria.
Pel que fa a les fites de les activitats proposades no he aconseguit veure el vídeo de la fita 2 (no es visualitza amb cap navegador avui , 8 de maig) però l’he respost amb les pistes del fòrum.
Sobre les altres he d’admetre que m’han engrescat, i m’ha “picat”. Encara que sembli mentida en una matemàtica mai havia fet un sudoku, he hagut de buscar les regles, i m’ha agradat molt. El de la sopa de lletres també té gràcia.
Tot allò que suposa un repte a resoldre és motivador per a qualsevol persona de qualsevol edat amb una mica d’inquietud; això em fa plantejar-me que aquestes tècniques sí serien aplicables a la meva aula. A veure si trobo temps per estudiar-me-les ….
Deixa un comentari