El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

M6_A1_situació ensenyament-aprenentatge

Continuant amb la temàtica dels dinosaures, se’ls ha demanat als infants que, en grups cooperatius, amb un adult per grup (famílies i  mestres), elaborin una línia del temps…

CDD-A2

M5_A1_Reptes comunicatius i accessibilitat digital

Reptes comunicatius i accessibilitat digital SITUACIONS REPTES COMUNICATIUS Comunicació digital escrita amb el tutor o la tutora. 1. Falta de dispositius tecnològics: la manca de recursos pot dificultar…

CDD-A2

M4_A2_Tecnologies digitals per a la retroacció

Les tecnologies digitals que faria servir per informar i oferir retroacció i orientacions a l’alumnat són: CLASSROOM: És una bona eina per establir un mitjà entre els alumnes i…

CDD-A2, General

M4_A1_Avaluació formativa Flip

Amb aquest sistema d’avaluació podrem veure què han après els infants durant la unitat didàctica dels dinosaures i, així, es podrà observar què cal continuar tractant i què…

CDD-A2

M2A1_(els dinosaures)

Activitat a l’aula Aquesta activitat s’engloba en una unitat didàctica d’I5 que tracta els dinosaures. L’interès dels infants per aquesta temàtica sorgeix de la visita d’un d’ells a…

CDD-A2

M1A1_(Institut del camí)_primera tasca

Polítiques comunicatives del centre El centre considera que l’ús habitual de les tecnologies ha de ser un dels pilars fonamentals. Però s’ha de vetllar i educar en l’ús…

CDD-A2

La segregació a les escoles públiques

La segregació escolar a Catalunya té una importància molt notable. S’ha de lluitar per aconseguir millorar els efectes d’aquesta.

CDD-A2

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències