Gamificació

Resultado de imagen de gamificacion

 

Imagen relacionada

Aquesta tècnica d’aprenentatge basada en la mecànica dels jocs, amb la finalitat d’adquirir millors coneixements i millors habilitats de manera divertida i lúdica  permetrà a l’alumne interioritzar els coneixements fàcilment i amb una motivació que farà que l’alumne aprengui sense dificultat i generant-li una actitud positiva. Són tècniques que incentiven l’alumne a que aconsegueixi objectius mitjançant eines motivadores com:

  • punts
  • escalat de nivells
  • premis
  • regals
  • classificació de l’aprenent segons la puntuació obtinguda
  • Fites
  • etc

Aquestes eines lúdiques faran que l’alumne es superi així mateix i es proposi fites cada vegada més altes.

Ara bé, aquestes eines no han de ser l’eix vetebrador de l’aprenentatge matemàtic ni lògic ni tecnològic. aquestes eines han d’ésser un suport a les veritables eines de coneixement: les matèries pròpies del currículum dels ensenyaments obligatoris i que només els professors seràn la  guia i l’instrument d’aprenentatge veritable dels alumnes.

El professor és la clau perquè l’alumne avanci en els coneixements i es farà a través de les activitats pròpies de cada nivell d’aprenentatge. Ningú serà tan important com el professor en la transmissió dels coneixements i evidentment sempre amb el suport de la família, que no s’ha de desentrendre mai d’allò que està treballant l’alumne, en aquest cas el fill ó filla.

La meva Fita Extra

http://www.abcya.com/40_x_escape.htmFita Extra_ 40 x ESCAPE

Descàrrega de Fitxer

264135