El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

M6A1_La pudor a la cort de Versalles

M6. Activitat 1 – Desenvolupament de les competències digitals de l’alumnat en una activitat didàctica PRIMERA PART 1. Definició de l’activitat Aquestes activitats pertanyen a una situació d’aprenentatge…

CDD-B1, General

M5A1_Activitats Inclusives

Evidències de l’activitat 2/7

CDD-B1, General

M4A1_Avaluació Les males etiquetes qüestionen La Baixa Edat Mitjana

L’avaluació és com un llibre. Cada grup té el seu propi. A la tercera pàgina estan recollides totes les notes, les quals estan connectades amb els altres fulls….

CDD-B1, General

M2A1_Les males etiquetes qüestionen la baixa edat mitjana

Aquesta unitat didàctica està desenvolupada sota les noves pedagogies de situacions d’aprenentatge, vectors i DUA. Aquesta situació d’aprenentatge fa que l’alumnat sigui protagonista, utilitzi les eines digitals i…

CDD-B1, General

M1. Activitat 2 – Mètodes d’integració de les tecnologies digitals que he dut a terme fins ara a la meva pràctica docent

La competència que he de millorar segons els resultats del qüestionari SELFIE for TEACHERS és com plasmar en un entorn digital els assoliments dels aprenentatges a l’alumnat i…

CDD-B1

M1A1_(Polítiques i instruments de comunicació, coordinació i col·laboració)

La comunicació digital és una eina que ens resulta molt fàcil connectar amb diferents agents de la comunitat educativa. El nostre institut utilitza l’IEDUCA és un entorn segur,…

CDD-B1

Autoritat a l’aula?

Qui domina a l’aula? Si a l’entorn familiar no hi ha respecte, l’alumnat li costa tenir límits perquè no és prou madur.

CDD-B1

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Jornada d’inclusió digital

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…

Aplicació, Fonts informació