L’avaluació és com un llibre. Cada grup té el seu propi.
A la tercera pàgina estan recollides totes les notes, les quals estan connectades amb els altres fulls. D’aquesta forma en un cop d’ull, l’alumnat pot veure totes les notes i la nota final que han aconseguit.
Com podreu veure està en format taula. Cada una de les activitats avaluables tenen davant una validació pel professorat. El professorat com a mentor i guia de les activitats fa el seguiment i valida les notes.
La forma d’avaluació consta de:
- tres rúbriques que s’avaluen com a grup ells i elles com una infografia, el pòster i l’eix cronològic
- una rúbrica que s’avaluen entre els grups com el vídeo d’un sol ítem
- un plickers individual
- una diana individual
- una reflexió escrita individual que l’avalua el professorat
Amb totes aquestes avaluacions surt una nota final.
També, al final de tot, hi ha una autoavaluació de la situació d’aprenentatge: Les males etiquetes qüestionen la baixa edat mitjana per part de la professora per si s’ha de modificar la situació. Serveix com una autocrítica positiva.
EVIDÈNCIES AULA
Deixa un comentari