L’avaluació és com un llibre. Cada grup té el seu propi.

A la tercera pàgina estan recollides totes les notes, les quals estan connectades amb els altres fulls. D’aquesta forma en un cop d’ull, l’alumnat pot veure totes les notes i la nota final que han aconseguit.

Com podreu veure està en format taula. Cada una de les activitats avaluables tenen davant una validació pel professorat. El professorat com a mentor i guia de les activitats fa el seguiment i valida les notes.

La forma d’avaluació consta de:

  • tres rúbriques que s’avaluen com a grup ells i elles com una infografia, el pòster i l’eix cronològic
  • una rúbrica que s’avaluen entre els grups com el vídeo d’un sol ítem
  • un plickers individual
  • una diana individual
  • una reflexió escrita individual que l’avalua el professorat

Amb totes aquestes avaluacions surt una nota final.

També, al final de tot, hi ha una autoavaluació de la situació d’aprenentatge: Les males etiquetes qüestionen la baixa edat mitjana per part de la professora per si s’ha de modificar la situació. Serveix com una autocrítica positiva.

EVIDÈNCIES AULA