El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts Varies

M6. Projecte

En aquest article trobareu el projecte que he elaborat per al curs de CCDA que s’ha basat en l’elaboració d’un Escape Room Virtual anomenat VIRUS que he creat. Escape Room: https://mmaynou5.wixsite.com/virusbreakout En aquest altre enllaç…

CCDA

M6. Reflexió sobre el curs CCDA

Aquest curs m’ha fet replantejar l’ús de les TIC no només com un recurs instrumental sinó també com un recurs metodològic. En aquests dies en què hem hagut…

CCDA, Fonts d'informació, Formació

M5. Activitats de gamificació

Aquest enllaç us portarà a un breu questionari sobre el coronavirus elaborat amb l’aplicatiu quizizz. Qüestionari sobre el coronavirus En aquest enllaç hi trobareu una endevinalla elaborada en…

CCDA, Fonts Varies, Formació

M5. L’aprenentatge basat en jocs i la gamificació.

Fer una bona planificació de les activitats és fonamental per poder tenir èxit, cal pensar en diferents tipologies d’activitats per poder arribar a la diversitat d’alumnat que tenim….

CCDA, Fonts d'informació, Formació

M4. DUA I les eines tecnològiques

A l’hora de planificar les activitats i tasques a l’aula cal pensar en la realitat que tenim a l’aula per tal de fer-les prou flexibles i personalitzades perquè…

CCDA, Fonts d'informació, Formació

M3. Recursos i fonts d’informació

En la nostra feina, sovint cal que fer cerques d’informació i per això és important saber utilitzar les eines de cerca per poder accedir a la informació que ens interessa…

CCDA, Fonts d'informació, Formació

M2.Fonts d’informació: gamificació a l’aula

He fet una tria de tres de les fonts d’informació relacionades amb eines per a la gamificació a l’aula. En elles s’expliquen diferents experiències de projectes de gamificació: com…

CCDA, Fonts d'informació, Fonts Varies

M2.La competència digital docent

Competència digital docent S’entén per CDD la capacitat que els professors tenen de mobilitzar i transferir tots els seus coneixements, estratègies, habilitats i actituds sobre les tecnologies per…

CCDA, Formació

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts Varies, Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències