He fet una tria de tres de les fonts d’informació relacionades amb eines per a la gamificació a l’aula.
En elles s’expliquen diferents experiències de projectes de gamificació: com s’han elaborat, quins elements s’han tingut en compte, quins entrebancs han pogut sorgir i quins han estat els resultats.
Els he escollit, ja que em resulta útil per agafar idees i tenir en compte diferents aspectes a l’hora de poder experimentar i crear experiències de gamificació a la meva aula.
Mòdul 3. Fonts d’informació.
- Cabello Cuenca, E. (2019). Implementació i avaluació del programa Happy 8-12 d’educació emocional gamificat.
- Giro Zimmermann, R. (2019). Aplicació de tècniques de gamificació a la resolució de problemes de tecnologia.
- Sabaté, F. (2019). CRAP Centre de Recerca d’Activitats Paranormals: una proposta gamificada per treballar la tecnologia a educació primària des d’una perspectiva maker. Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària, (38), 36-43.
Deixa un comentari