El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

Mòdul 5: Els dispositius mòbils a l’aula com a eina d’aprenentatge

És innegable el potencial que tenen els dispositius mòbils a l’hora de portar a terme activitats relacionades amb l’aprenentatge. Gràcies a que quasi tot el nostre alumnat disposa…

CDDB

Creació d’un tutor virtual a l’aula de literatura: creació de la base de dades

Aplicació

Mòdul 4: Beneficis de les TIC a les aules

Els canvis que han experimentant les eines TIC permet al professorat un treball amb les TAC molt més innovador i més significatiu pel nostre alumnat, ja que, d’aquesta…

CDDB

Activitat: reescriure una cançó amb sinònims i antònims

Amb l’objectiu d’ampliar i millorar el vocabulari dels alumnes de 3er de la ESO, es va plantejar la següent activitat. De casa, els alumnes havien de portar per…

Experiències

Mòdul 3: Introducció de la tecnologia a les aules i metodologia de treball

Crec que estem d’acord que la introducció de la tecnologia i dels dispositius (tauletes, mòbils), per si mateixos a les aules, no millora la qualitat de l’educació, ja…

CDDB

Bienvenidos a los libros híbridos

Leyendo este artículo de Xavi Ayén, titulado Cuando el libro entra por los ojos, no he podido evitar pensar en que una posible manera de seducir a las…

Fonts informació

Mòdul 2: El pla TAC pel desenvolupament de les competències digitals

El Pla TAC és un document que tots els centres han d’elaborar i que representa una part important del projecte educatiu, ja que estableix la planificació per a…

CDDB

Mòdul 1: Reflexions sobre l’aprenentatge social, la identitat digital i l’entorn personal d’aprenentatge

Ningú dubta que amb la irrupció d’Internet estem creant i construint la nostra pròpia xarxa personal d’aprenentatge, fonamentals per al nostre desenvolupament professional i per a l’aprenentatge al…

CDDB

Un libro mutante para seducir a las nuevas generaciones hacia la lectura

Leyendo este artículo de Xavi Ayén, titulado Cuando el libro entra por los ojos, no he podido evitar pensar en que una posible manera de seducir a las…

Aplicació, General

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents