El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

MFinal_reflexió

El document de l’activitat és el següent: MFinal_reflexió  

Formació 24-25

M6A1_ Com desenvolupar les competències de l’alumnat en l’ús segur, responsable, crític, saludable i sostenible de les tecnologies digitals i per garantir-ne el benestar digital

PRIMERA PART Definició de l’activitat: Fengshui Digital Amb l’objectiu d’aprendre unes pautes de ciberseguretat visualitzeu els vídeos que hi ha a continuació de l’enunciat. Tot seguit, per grups…

Formació 24-25, General

M5A12_Eines digitals com a estratègies d’avaluació

En el mòdul 5 hem après a utilitzar les tecnologies digitals per a dissenyar i implementar instruments d’avaluació i alhora oferir la retroacció a l’alumnat, complint amb les…

Formació 24-25

M3_Activitat 1

Activitat original: Activitat 1: Què faig quan presento elevat malestar emocional?Donem als alumnes un full amb de treball amb 3 apartats que hauran de contestar: Situacions de malestar:…

Formació 24-25

M2A12_(Anàlisis i integració de recursos digitals a la SdA)

Enllaç de l’activitat que he presentat al fòrum: https://odissea.xtec.cat/mod/forum/discuss.php?d=2779126   Activitat que he fet en aquesta tasca: https://www.canva.com/design/DAGXUcyvNK0/_mtkgQMJsCeFtziDZkKvcQ/watch?utm_content=DAGXUcyvNK0&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=uniquelinks&utlId=h11d6c4e615  

Formació 24-25

M1A2_títol de l’article

https://projectes.xtec.cat/xtcd/competencia-digital-docent/sessions-2021-22/sessio-5-area-5-apoderament-dels-estudiants/ Per què heu escollit aquest seminari? Per una banda, he escollit aquest seminari perquè  tracta sobre l’àrea empoderament de l’alumnat. Just aquesta àrea, va ser una de…

Formació 24-25

M1A1_(títol article)

Polítiques comunicatives del centre El centre es basa en el Pla d’Educació Digital del departament d’Educació i s’ha estructurat aquesta part en 4 fases: Fase 1: Diagnosi Per fer la…

Formació 24-25

M0A1_(títol article)

En primer lloc, els resultats obtinguts al SELFIEforTEACHERS indiquen un nivell de competència A2. A continuació, hi ha la imatge on s’exposen aquests resultats. En segon lloc,  els…

Formació 24-25

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents