El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

M6_A1_Incorporar una pràctica dins d’una situació d’E-A

CONTEXT La situació d’ensenyament aprenentatge està contextualitzada en una aula de P5 o I5, en la qual es treballen les matemàtiques a través d’Innovamat. Actualment s’està aprenent el…

CDD-A2

M5_A1_Web del centre i accessibilitat digital

Després d’observar la pàgina web del meu centre, he trobat algunes dificultats d’accessibilitat per a persones amb dificultats, per les quals he afegit possibles millores. (Criteris d’accessibilitat extrets…

CDD-A2

M4_A2_Tecnologies digitals per a la retroacció

Algunes de les tecnologies digitals que es poden utilitzar per aconseguir retroacció a educació infantil són les eines JClic o WordWall, en les quals tant alumnes com mestres…

CDD-A2

M4_A1_L’avaluació i la retroacció

Unitat didàctica (mencionada al Mòdul 2): Projecte Els Policies. Curs: P5 ___________________________________________________________________________________ Avaluació inicial o diagnòstica: Per saber els coneixements previs que els alumnes tenien sobre el tema,…

CDD-A2

M2_A1_Dissenyant activitats emprant eines digitals

En una aula d’educació infantil (P5 o I5) amb 23 alumnes, s’ha decidit fer el projecte d’ELS POLICIES. Per això, s’ha fet una votació utilitzant la pissarra digital,…

CDD-A2

M1_A2_Aspectes tècnics i metodològics de la meva pràctica docent digital

Analitzeu i reflexioneu sobre els aspectes tècnics o metodològics concrets de la pròpia pràctica docent digital que considereu rellevants. Penseu quins aspectes són per a la vostra pròpia…

CDD-A2

M1_A1_ Segona part. Instruments de comunicació i accessibilitat

Instruments de comunicació utilitzades en les diferents situacions de comunicació organitzativa i com es garanteix l’accessibilitat:   Comunicació amb la coordinadora de cicle:  Per comunicar-me amb la coordinadora…

CDD-A2

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències