SA Puc ser capaç d’argumentar o només de mentir?

SA d’educació bàsica 4t ESO multimodal i adaptada al marc normatiu vigent de l’educació obligatoria. Amb una escriptura (CE5) enfocada a la gramàtica en la seva vesant més comunicativa

3. Ensenyament i aprenentatge

Disseny d’una proposta col·laborativa: Per què són importants el coneixement dels temps verbals per a un nouvingut?

Un grup-classe ordinari de segon d’ESO prepara una prova de gramàtica de la llengua catalana a un grup-classe de l’aula d’acollida del mateix centre educatiu. Cerca d’informació gramatical i anàlisi de resultats amb retroacció personalitzada.

6. Desenvolupament de la competència digital

Desenvolupar la competència digital de l’alumnat

Autodiagnosi de la pràctica docent i digital després de la SELFIE for teachers i les formacions CDD-B1 i CDD-B2

6. Desenvolupament de la competència digital

Promoció de l’accessibilitat dels recursos digitals

Literalment l’encàrrec d’aquesta activitat és l’aplicació de la afirmació següent: “En aquest curs hem vist diverses eines i funcions per tal de garantir l’accessibilitat dels recursos digitals i atendre la diversitat de l’alumnat i reduir així la bretxa digital.”

5. Empoderament de l'alumnat

Implementació de Breakout Educatiu Personalitzat

Disseny i implementació d’un Breakout per estudiants de secundària. Tres itineraris un de lògica matemàtica, un trivial de zombis i una gimcana digital

5. Empoderament de l'alumnat

Comunicació assertiva de resultats d’avaluació

Com presentar informació quantitativa i qualitativa del l’aprenentatge de l’alumnat de l’educació bàsica obligatòria

4. Avaluació i retroacció

Implementació d’avaluació variada amb eines digitals

Explicació del Tauler de control de l’Aula d’Acollida. Curs 22-23. I. Infanta Isabel d’Aragó

4. Avaluació i retroacció

Integració d’Eines Digitals a la Situació d’Aprenentatge 1r d’ESO Llengua catalana i literatura

Com gestionar les dades i les evidències generades en aules heterogènies en rendiment acadèmic mitjançant una SA de primer d’ESO

3. Ensenyament i aprenentatge

Disseny d’Itineraris d’Aprenentatges Personalitzats a 4t d’ESO

En la meva pràctica docent estava molt acostumat a diferenciar els aprenentatges i els sabers per aconseguir-los, però… i el disseny de la personalització? A banda d’això, com podria demostrar que l’alumant ha aprés el que jo he dissenyat sota els objectius d’aprenentatge?

3. Ensenyament i aprenentatge

Organització i Catalogació de Recursos Educatius

Repositoris digital per a docents amb possibilitats didàctiques i pedagògiques.

2. Continguts digitals