Després de posar-me en contacte amb la coordinadora digital del centre i assabentar-me que els documents de polítiques comunicatives i l’Estratègia digital del centre justament es troben en revisió a hores d’ara, he optat per treballar amb el Pla TAC 21-21, penjat a la web del centre, del qual em sembla pertinent per a dur a terme aquesta activitat el sisè punt de la diagnosi-resultats de l’apartat Estratègia, lideratge i gestió:
06. La direcció del centre coneix els aspectes jurídics vinculats als usos ètics de les tecnologies digitals, com la privacitat i seguretat de les dades i la propietat intel·lectual.
Potser sigui oportú que abans de començar les classes a l’aula d’acollida a l’octubre, recordo que vaig preparar un tutorial pel claustre de com trobar tota la informació pertinent a l’alumnat i el vaig penjar al meu canal de YouTube sota la modalitat d’ocult i, justament la coordinadora em va fer saber que justament per la protecció de dades havia de retirar-lo d’internet i deixar una còpia del vídeo en el drive corporatiu del centre i comunicar-me pel programari intern de gestió acadèmica amb el claustre. Des de llavors soc extremadament curós amb qualsevol gestió de fitxers i material digital (no només del centre) i treballo en exclusiva amb l’alumnat dins de l’EVA. El canal preferent és el Classroom i amb el claustre, Ieduca.
Per una altra banda, com a coordinador de l’aula d’acollida, avui justament vam consensuar amb el Coordinador pedagògic i la Coordinadora digital un document que formarà part del protocol de Pla d’acollida (Vegeu l’evidència de comunicació per a docents on hi ha informació específica d’aquest tema)
Portafolis docent de l’Elias Martí sota llicència CC BY-NC-SA 4.0
Deixa un comentari