Filòleg i professor de llengua catalana i literatura (Una de les meves biografies).

Professor de català a l’aula ordinària, cursos: 20-21, 21-22 i 23-24.
Tutor i coordinador de l’Aula d’Acollida Curs 22-23.
Tutor de l’Aula d’Acollida Accelerada 24-25 I. Barcelona-Congrés.
Membre del seminari de transició de Didàctica de la llengua de lCE-UAB cursos 21-22, 22-23 i 23-24. Membre de la comunitat NUS.

DOCÈNCIA i RECERCA:
*Membre de l’equip 2024 ARMIF 00013 “M’observo per professionalitzar-me”. Data inici projecte 05.10.2025 / Data final 31.12.2027. Universitat Autònoma de Barcelona
*Mentor de pràctiques del MUFPS (Des de l’oct 2024)
*Membre del seminari de transició de Didàctica de la llengua de lCE-UAB oct-2021 al juny-2025.
*Membre de la comissió mixta de Biblioteca Escola Patronat Domènec, curs 24-25. Mediacio literària grups classe P2 i P3.
FORMACIÓ MÉS RECENT:
* Introducció a l’estudi de la literatura. Llengua, cultura i societat. Llengua llatina. Llengua, literatura i cultura. 450 hores. Sep-gen 26. Dos idiomes moderns (anglès, convalidació)
* Formació i acompanyament didàctic del professorat de les aules d’acollida accelerada 2024-2025. Escola Oficial d’Idiomes. Curs. Secundària Obligatòria. 3/2/2025 – 20/6/2025 (21 hores)
* Parlar, escriure i llegir. Experiències per combatre el pessimisme II. 14 i 15/02/25. Jornada de llengua expositiva d’evidències científiques de grups de recerca educativa i bones pràctiques que actualment s’estan duent a terme a centres educatius de Catalunya. Institut de Desenvolupament Professional IDP de la Universitat de Barcelona. 10 hores.
*III Jornada sobre les teories lingüístiques i l’ensenyament de L2/LE/LA: cap al diàleg entre la recerca a l’aula i la docència. Divendres 9 de febrer de 2024 (webinar Zoom) Organitzadors: Llorenç Comajoan-Colomé, Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya. Ares Llop Naya, Fitzwilliam College – University of Cambridge. Anna Paradís, University of Oxford. Eloi Puig-Mayenco, King’s College London.
*Jo ensenyo, però… aprenen? Dissenyem situacions d’aprenentatge a secundària. Elena Ferro. ICE Institut de Desenvolupament Professional UB (IDP-ICEUB). Presencial. 30h. gen-mar 24.

Expedient acadèmic actualitzat del grau de llengua i literatura catalana UOC (2/07/2025):
Història de la llengua catalana 07.508 2024/25-2 Notable
Literatura catalana medieval 07.509 2024/25-2 Aprovat
Iniciativa emprenedora 07.561 2024/25-2 Reconegut
Ensenyament de la llengua catalana 07.580 2024/25-2 Reconegut
L’estructura de les llengües 07.504 2024/25-1 Notable
La normativa de la llengua catalana 07.505 2024/25-1 Aprovat
Llengua catalana i tecnologies digitals 07.510 2024/25-1 Excel·lent
Literatura catalana del segle XIX 07.501 2023/24-2 Notable
Llengua catalana: estructura i ús 07.503 2023/24-2 Notable

Prèviament, a l’educació postobligatòria, ja havia fet una incursió a la docència de sis semestres 2007-2010 com a professor associat a la Universitat Central de Veneçuela. (Facultat de Humanitats i Educació. Escola de Lletres).

INICI

 Portafolis de XTEC © 2023 by Elias Martí is licensed under

CC BY-NC-SA 4.0.  (Creative Commons, reconeixement de l’autor/a, ús no comercial de l’obra original i derivada) Aplica també a tots els continguts de totes les pàgines principals i secundàries d’aquest blog dividit en sis seccions que tenen a veure directament amb la Competència digital docent:

1. COMPROMÍS PROFESSIONAL
2. CONTINGUTS DIGITALS
3. ENSENYAMENT I APRENENTATGE
4. AVALUACIÓ I RETROACCIÓ
5. EMPODERAMENT DE L’ALUMNAT
6. DESENVOLUPAMENT DE LA COMPETÈNCIA DIGITAL