Pàgina 2 de 3

Creació de Recurs Digital per Seqüenciar una situació d’aprenentatge

Com encetar una situació d’aprenentatge des d’un gènere discursiu força perifèric

2. Continguts digitals

Garantir una comunicació segura i respectuosa al centre educatiu

Anàlisi i diagnòstic de la gestió de protecció de dades de menors d’edat en un centre educatiu

1. Compromís professional

Anàlisi i Millora de la Pràctica Pedagògica amb Tecnologies Digitals

Si estem disposats a millorar la nostra pràctica docent hem de ser capaços d’analitzar tot el que fem a hores d’ara.

1. Compromís professional

Millorant la Comunicació al Centre

Fins a quin punt som conscient de com rebem i produïm el volum de comunicacions internes del centre en les nostres rutines docents?

1. Compromís professional

Reflexió sobre la llengua. Competència específica 9

Proposta didàctica per dur a terme una reflexió (interlingüística) sobre la llengua pel que fa els gèneres narratius

3. Ensenyament i aprenentatge, 4. Avaluació i retroacció, 5. Empoderament de l'alumnat, 6. Desenvolupament de la competència digital

Lectures adaptades

Proposta d’intervenció docent amb diferents bastides de lectura visuals i auditives que també pot atendre la diversitat funcional.

3. Ensenyament i aprenentatge

Projecte de Mediació literària. Autoavaluació en Class-Mon

Recull d’evidències de d’utilització del Class-Mon a l’aula d’acollida durant el curs 22-23

3. Ensenyament i aprenentatge, 4. Avaluació i retroacció

Situació d’aprenentatge Taula Rodona Virtual

Situació d’aprenentatge de Taula Rodona Virtual amb totes les bastides pedagògiques prèvies per a reeixir una interacció oral a l’aula d’acollida

3. Ensenyament i aprenentatge, 6. Desenvolupament de la competència digital

Exercir la justícia i la reparació per afavorir l’aprenentatge

Quin recorregut té un desplegament de recursos materials sense un compromís humà i professional per dur a terme no només una revolució tecnològica sinó, sobretot, pedagògica i didàctica

1. Compromís professional, 5. Empoderament de l'alumnat

Com vaig esdevenir més curós amb la gestió de la informació digital

Un exemple en la meva pràctica docent de com ser conscient de la importància de respectar l’Estratègia digital del centre.

2. Continguts digitals