El meu nom és Paula i sóc mestra d’Educació Primària des de fa dos cursos escolars. He estat fent substitucions a diferents centres. Aquest curs escolar és la primera vegada que estaré tot el curs a la mateixa escola i amb els mateixos grups d’infants.
Abans de treballar de mestra ho vaig estar fent uns anys en l’àmbit social amb joves i també tinc estudis en comunicació i cultura.