El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

Situació d’aprenentatge 3ESO EViP

Títol Jo també soc Dalí Curs (Nivell educatiu) 3r ESO Àrea / Matèria / Àmbit Educació Visual i Plàstica   DESCRIPCIÓ (Context + Repte) Aquesta situació d’aprenentatge s’ha creat amb…

General

Itinerari Personal

El meu nom és Ruxandra Vincea i formo part del cos de professorat de secundària des de fa sis mesos. Ser professora sempre ha estat un dels meus objectius, tot i…

General

M6_A1_Competència digital de l’alumnat en creació de continguts

1. Contextualització: Com cada any, els alumnes del segon curs d’ESO de l’Institut han d’organitzar una cursa atlètica amb motiu del Dia de l’Esport. Des de l’assignatura de…

CDD-A2

M5_A1_Reptes comunicatius i accessibilitat digital

Situació Reptes comunicatius Comunicació digital escrita amb el tutor o la tutora. 1. No accés a Internet. 2. Analfabetisme (digital). Comunicar-se amb el tutor o la tutora de…

CDD-A2

M4_A2_Retroacció i orientacions

La retroacció rebuda pels alumnes en aquesta unitat didàctica dependrà del tipus d’instrument d’avaluació emprat. Així, en el cas de la rúbrica de coavaluació, els joves rebran la…

CDD-A2

M4_A1_Sistema d’avaluació

Unitat didàctica: La funció comunicativa de l’art Activitat de classe: dissenyar un cartell digital per a la diada del 25N. Recursos digitals emprats per dur a terme l’activitat:…

CDD-A2

M2A1_Dissenyant activitats emprant eines digitals

Unitat didàctica: La funció comunicativa de l’art   Recursos: per analitzar: Mindmeister per crear: Canva   Activitat de classe: dissenyar un cartell digital per a la diada del…

CDD-A2

M1A2_Reflexió sobre la meva pràctica docent digital

Des de fa dècades, vivim envoltats d’imatges. Els mitjans de comunicació i les xarxes socials ens bombardegen constantment amb llums, colors i formes, que codifiquen missatges visuals. És…

CDD-A2

M1A1_Instruments de comunicació organitzativa

Instruments de comunicació per a diferents situacions de comunicació organitzativa: 1. Comunicació amb la coordinadora de cicle. En aquest cas, l’instrument de comunicació que es faria servir és…

CDD-A2

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents