Gestió i organització de dades

En la implementació de la situació d’aprenentatge “Let’s Travel Sustainably!”, vaig gestionar i organitzar les dades recopilades mitjançant l’ús de diverses tecnologies digitals, incloent Classroom, Mentimeter i Flipgrid. Aquests recursos van permetre la recopilació i organització eficient de les dades, facilitant una experiència d’aprenentatge més dinàmica i interactiva per als estudiants.

Anàlisi d’evidències

Un cop recollides les dades, vaig procedir a l’anàlisi mitjançant l’ús de rúbriques disponibles al Classroom per a cada activitat. A més, vaig implementar una avaluació entre alumnes (peer assessment) per fomentar la coavaluació i la retroalimentació entre els estudiants. Aquest enfocament va permetre una avaluació més completa i significativa del progrés dels estudiants en relació amb els objectius d’aprenentatge de la situació d’aprenentatge.

Gestió de l’empoderament

En quant a la gestió de l’empoderament de l’alumnat, vaig implementar estratègies per fomentar la participació i la autonomia dels estudiants. Com he comentat prèviament, va haver-hi la possibilitat que els estudiants avaluessin els seus companys i també que tinguessin diverses opcions per realitzar les tasques. No obstant això, cal tenir en compte que tot l’alumnat és nouvingut i té dificultats per utilitzar aquest tipus de recursos. Per superar aquesta barrera, vaig oferir suport i formació sobre com utilitzar els recursos, amb l’assistència de codocències per garantir una experiència d’aprenentatge accessible per a tots els estudiants.