M6_A1_FAKE NEWS

Fake News és una situació d’ensenyament-aprenentatge desenvolupada per a l’alumnat de 4t d’ESO en la matèria de Castellà. Aquesta planteja la problemàtica de les noticies falses que estan…

CDD-A2, General

M5_A1_Reptes comunicatius i accessibilitat digital

A continuació es presenta una taula on s’exposen alguns dels reptes comunicatius que poden sorgir entre el centre i les famílies dels col·lectius més vulnerables. Cal tenir-los en compte per evitar la discriminació…

CDD-A2, General

M4_A2_RECURSOS DIGITALS PER LA RETROACCIÓ

La primera eina de retroacció digital pels alumnes és Corubrics. Aquesta eina és un complement creat per avaluar mitjançant una rúbrica. Aquest medi permet la retroacció amb l’alumne en…

CDD-A2, General

M4_A1_Quan en sabem de tessel·lacions?

A 2n de l’ESO comencem un tema nou: Les tessel·lacions! Aquest tema és una mica diferents dels anteriors. Per dur a terme les activitats que farem en aquest mòdul, necessitarem…

CDD-A2, General

M2A1_LA CAPSA DE CARAMELS

Disseny d’una activitat de realització a l’aula ENUNCIAT Es proposa el disseny d’una capsa de caramels als alumnes de 2n de la ESO per l’assignatura Educació Plàstica, Visual…

CDD-A2

M1A1. Aspectes tècnics o metodològics de la pràctica docent digital.

Aspectes tècnics o metodològics de la pràctica docent digital. Quan parlem de la pràctica docent digital és fàcil pensar en la projecció de contingut amb un projector o…

CDD-A2

PROPOSTA DE GAMIFICACIÓ PER A 2n ESO ED. VISUAL I PLÀSTICA

Proposta de gamificació pels alumnes de 2n ESO per l’assignatura d’Educació Plàstica, Visual i Audiovisual.

CDD-A2, E.P. d'Aprenentatge, Experiències