TASCA DEL MÒDUL 6 Primera part: Definició de l’activitat L’activitat que he plantejat al grup d’alumnes de 4t ESO ha estat fer un petit estudi sobre els…
He fet la primera tasca possible del mòdul 5 i l’he posada en pràctica amb na Amelia (romanesa), una alumna de 4rt d’ESO. Aquesta noia té diferents diagnòstics…
En la setmana anterior vam fer aquesta activitat utilitzant el programa de Kahoot, Els alumnes van começar fent un kahoot sobre tot el cicle que estém realitzant què…
TASCA 1 Selecció de la unitat didàctica Mòdul professional 2: operacions administratives de compravenda Durada: 165 hores Hores de lliure disposició: 33 hores Unitats formatives que el…
M1A1 Polítiques i instruments de comunicació, coordinació i col·laboració MISSATGE A LES FAMILIES Bon día, us escric aquest missatge per enviar-vos la foto de grup de graduació…
Sessió 1. Àrea 6: Desenvolupament de la Competència Digital de l’Alumnat (CDA) CURS FDB1 Mòdul 1 Activitat 2 Sessió 1 Àrea 6: DESENVOLUPAMENT DE LA COMPETENCIA DIGITAL DE…

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…
MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…