M1A1 Polítiques i instruments de comunicació, coordinació i col·laboració
MISSATGE A LES FAMILIES
Bon día, us escric aquest missatge per enviar-vos la foto de grup de graduació en la que apareix el vostre fill o filla.
Totes els alumnes que surten a la fotografia van signar a començaments de curs l’autorització sobre els seus drets d’imatge, això permet a l’escola, penjar-la com a contingut a les seves xarxes socials. Us recordem que vosaltres heu de fer un us individual d’elles, per no disposar de les autoritzacions de difusió de la resta d’integrants d’aquesta fotografia.
Aprofito per enviar-vos una salutació molt cordial.
En el primer missatge es tracta el tema de l’ús d’imatges i dels seus drets. L’he adreçat a les famílies de CFGS (jo sóc el tutor enguany del grup de màrqueting i publicitat).
- He decidit enviar-lo a través de la plataforma de l’escola (Clickedu fotografies superiors) perquè allà tenim un grup de difusió, creat juntament amb altres companys tutors (cicles de administració i finances, cicle de comerç internacional), on les famílies van donar el seu consentiment per ser-hi a principi del curs . D’aquesta manera he evitat fer un enviament massiu mitjançant el correu electrònic en el que hauria d’haver utilitzat l’opció “posar en còpia oculta”
- En aquesta comunicació he volgut informar amb un to didàctic de l’ús que pot fer l’escola d’aquesta fotografia i també de l’ús que poden fer de la mateixa les famílies. També vull comentar que en aquest missatge he fet us d’un llenguatge inclusiu.
VISTA DE L’ ALUMNE
MISSATGE A UN ALUMNE
Bon dia, en vas enviar un missatge comentant que la contrasenya no funcionava i que per aquest motiu no podies entrar a la plataforma virtual de l’escola clickedu, després de diversos intents per entrar a la plataforma no ho has aconseguit. Es per aquest motiu que t’envio l’acord el que hem arribat els tutors i direcció
Feta la consulta a la directora de com gestionar aquesta qüestió. La XXXX (directora) m’ha dit que t’adrecis al professor XXXXX XXXXX (nom i cognom), coordinador TIC de l’escola. Ell generarà una contrasenya nova. Per privacitat de dades, hauràs de anar al despatx del coordinador TIC a recollir aquesta informació, que es lliurarà en un sobre tancat. Et recordo que no pot venir qualsevol altre persona en el teu nom a recollir-la, a menys que ho autoritzis per escrit.
T’envio una salutació cordial.
- El segon missatge parla de la privacitat i de la protecció de dades.
- En ell es fa palès que a l’escola hi ha una estructura en la que el coordinador TIC (en aquest cas és un home) s’encarrega de qüestions com la plantejada en el correu electrònic. He volgut fer servir aquesta via de comunicació per remarca la utilitat de que les escoles tinguin un correu corporatiu, que és un espai els alumnes i les families saben que només rebran missatges relacionats amb l’escola.
- En aquest missatge també he intentat tenir un to informatiu i fer servir un llenguatge inclusiu.
MISSATGE AL CLAUSTRE DE FORMACIÓ PROFESSIONAL
Bon dia,
us envio aquest missatge per recordar-vos que el proper 6 d’abril dissabte, farem les jornades de de portes obertes de formació professional.
Comenta que l’horari serà de 8.45 hores fins les 14.00 hores. Cadascú te assignat una aula per poder reunir-se amb l’alumnat i els pares interessats en el cicle en qüestió.
L’ordre del acte serà
08.45 arribada al centre, esmorzar i preparació del material necessari
09.30 acollida dels visitants
09.45 Benvinguda i salutació de la direcció
10.00 presentació del centre i recorregut pel recinte
11.00 Descans i “tentenpié”
11.30 Reunió a cada espai per cicles,
explicació de funcionament dels cicles
pràctiques en empresa
Erasmus
I desprès que.
13.00 Precs i preguntes
– El tercer missatge presenta una acció que es farà a nivell de claustre d’estudis de fp.
- En aquest missatge també he intentat tenir un to informatiu i fer servir un llenguatge inclusiu.
COMUNICACIÓ AMB L’ ALUMNAT VIA OUTLOOK
- MISSATGE PER L’ ALUMNE
Bon dia, en vas enviar un missatge comentant que la contrasenya no funcionava i que per aquest motiu no podies entrar a la plataforma virtual de l’escola clickedu, després de diversos intents per entrar a la plataforma no ho has aconseguit. Es per aquest motiu que t’envio l’acord el que hem arribat els tutors i direcció
Feta la consulta a la directora de com gestionar aquesta qüestió. La XXXX (directora) m’ha dit que t’adrecis al professor XXXXX XXXXX (nom i cognom), coordinador TIC de l’escola. Ell generarà una contrasenya nova. Per privacitat de dades, hauràs de anar al despatx del coordinador TIC a recollir aquesta informació, que es lliurarà en un sobre tancat. Et recordo que no pot venir qualsevol altre persona en el teu nom a recollir-la, a menys que ho autoritzis per escrit.
T’envio una salutació cordial.
M1_A1 Pàgina de EDC
Resum dels objectius de les polítiques de centre
L’escola es plantejar amb l’EDC aconseguir arribar a aquests objectius
- En primer lloc assolir una competència digital pel claustre de professors, treballant especialment en aquells nivells educatius més baixos, fent una tasca més intensa als nivells d’infantil i primària on les mancances son majors, les altres etapes educatives el punt de sortida es més avançat, sobretot a cicles formatius.
- En segon lloc aconseguir que l’alumnat de qualsevol nivell educatiu i dins del seu nivell acadèmic i competèncial arribi a tenir una competència transversal, es a dir, que tothom dins de les seves etapes i amb els continguts i resultats d’aprenentatge surtin preparats en la competència digital, funcionament i manipulació de les eines adequades.
- Tercer lloc aplicar aquesta competència digital a la web i que això esdevingui una eina de cultura digital no sols per al centre, també per l’alumne i les famílies, i tota la comunitat educativa
- En Quart lloc fe la competència digital una eina de comunicació per al professorat, tant en missatgeria com en compartir tasques i fer partícips a totes les etapes educatives de les activitats que es fan als cursos.
Deixa un comentari