El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

M5A1_Dissenyant i implementant activitats atenent a les diferències personals en l’aprenentatge

Triar un recurs digital que sigui motivador per a l’alumnat: GOOGLE FORMS L’enllaç al qüestionari o a l’activitat interactiva el copieu a l’article del vostre dossier: https://forms.gle/8GsuSLotidvDzjY89 Reflexió: Les comprensions lectores…

CDD-B1, General

M4A1_L’avaluació i la retroacció

Utilitzo en les meves classes la plataforma de Classroom, la qual permet inserir rúbriques per a avaluar, que resulten molt útils. Per al següent exercici incloc una rúbrica…

CDD-B1

M6A1_ Desenvolupament de les competències digitals de l’alumnat en una activitat didàctica

Hem fet dues activitats que inclouen la competència digital. La primera activitat es tractava de fer un mapa conceptual amb ‘Mindmeister’ sobre les classes de paraules en castellà…

CDD-B1, General

M2A1_Dissenyant i implementant una activitat col·laborativa

ACTIVITAT 1_MÒDUL II_KAHOOT VOCABULARI DE NADAL    NOM: SERGI ENCISO    MATÈRIA: CATALÀ    NIVELL: 2N DE LA ESO    TEMÀTICA: VOCABULARI LLENGUA CATALANA Enunciat En equips realitzarem un…

CDD-B1, General

M1A2_ Mètodes d’integració de les tecnologies digitals que he dut a terme fins ara a la meva pràctica docent

Sessió 1. Àrea 6: Desenvolupament de la Competència Digital de l’Alumnat (CDA) Per què heu escollit aquest seminari? La competència digital docent es divideix en sis àrees: Compromís…

CDD-B1

M1A1_Polítiques i instruments de comunicació, coordinació i col·laboració

1. Una comunicació per a l’alumnat (pot ser una comunicació a un/a alumne, grup d’alumnes reduït o grup-aula). 2. Una comunicació per a les famílies en col·laboració amb…

CDD-B1
Noia fent l'aprenentatge experiencial.

Experiències educatives innovadores

L’aprenentatge experiencial, comunament conegut com a x-learning, és aquell procés mitjançant el qual l’alumne aprèn i desenvolupa capacitats a través de l’experiència en el món real.

Aplicació, CDD-B1, E.P. d'Aprenentatge, Experiències, Formació

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències