ACTIVITAT 1_MÒDUL II_KAHOOT VOCABULARI DE NADAL

   NOM: SERGI ENCISO

   MATÈRIA: CATALÀ

   NIVELL: 2N DE LA ESO

   TEMÀTICA: VOCABULARI LLENGUA CATALANA

Enunciat En equips realitzarem un qüestionari amb Kahoot sobre el vocabulari de Nadal. Haureu d’endevinar quina és l’expressió correcta, o típica, que s’utilitza en la Llengua Catalana per referir-nos a diferents conceptes nadalencs.
Objectius ·       Saber, aprendre i reconèixer vocabulari de Nadal en Català.

·       Conèixer diferents expressions fetes, mots i adjectius nadalencs.

·       Utilitzar recursos tecnològics per la realització de l’activitat.

·       Utilitzar els mitjans tecnològics, respectant uns principis ètics.

·       Comunicar-se de forma constructiva i tolerant amb els companys.

·       Participar amb interés i respecte.

·       Escoltar amb atenció i interès les opinions dels altres.

Competències ·       Competència en comunicació lingüística.

·       Competència plurilingüe.

·       Competència digital.

·       Competència ciutadana.

Recursos digitals Els alumnes necessitaran un mòbil per grup. Hi haurà cinc grups a la classe, tres amb quatre integrants i dos amb cinc integrants. Les preguntes es projectaran amb el projector i l’ordinador del professor.
Enllaç https://create.kahoot.it/details/50b0befc-198b-41fb-a835-f4911eaf2459
Taxonomia de Bloom Dins de la taxonomia de Bloom, l’activitat del Kahoot estaria en el procés cognitiu de comprendre a classificar els determinants en el qüestionari donat.
DUA És necessari treballar des de diferents formes d’agrupació amb la finalitat que la diversitat no sigui un problema. En aquesta activitat prevaldrà el treball col·laboratiu i lúdic intentat superar la inseguretat d’estar sol davant una activitat o una pregunta que no se sap contestar i intentat motivar a l’alumne i captar el seu interès i la seva implicació en l’aprenentatge. També, el Kahoot no serà l’única forma de representació, ja que abans de realitzar-ho es farà una explicació de la matèria, s’executaran activitats per escrit individuals i en grup i es durà a terme un esquema sobre els determinants amb la finalitat que es puguin establir connexions entre els elements i facilitar el seu aprenentatge des de diferents formats o contextos. No serà tampoc l’únic mitjà d’acció i expressió per als estudiants. Hi haurà diferents formes en les quals interactuar amb la informació per a expressar l’après: des d’activitats escrites, orals, reflexives com fer un esquema com el Kahoot que hauran d’arribar a acords amb els companys de l’equip en els quals hi haurà diversitat d’opinions.
ACTIVITAT 2_EVIDÈNCIES A L’AULA
EVIDÈNCIA 2NA


EVIDÈNCIA 2NC

EVIDÈNCIA 2NE
 

ACTIVITAT 3_REFLEXIÓ: Analitzar i reflexionar sobre la posada en pràctica: