| ACTIVITAT 1_MÒDUL II_KAHOOT VOCABULARI DE NADAL |
NOM: SERGI ENCISO
MATÈRIA: CATALÀ
NIVELL: 2N DE LA ESO
TEMÀTICA: VOCABULARI LLENGUA CATALANA
| Enunciat | En equips realitzarem un qüestionari amb Kahoot sobre el vocabulari de Nadal. Haureu d’endevinar quina és l’expressió correcta, o típica, que s’utilitza en la Llengua Catalana per referir-nos a diferents conceptes nadalencs. |
| Objectius | · Saber, aprendre i reconèixer vocabulari de Nadal en Català.
· Conèixer diferents expressions fetes, mots i adjectius nadalencs. · Utilitzar recursos tecnològics per la realització de l’activitat. · Utilitzar els mitjans tecnològics, respectant uns principis ètics. · Comunicar-se de forma constructiva i tolerant amb els companys. · Participar amb interés i respecte. · Escoltar amb atenció i interès les opinions dels altres. |
| Competències | · Competència en comunicació lingüística.
· Competència plurilingüe. · Competència digital. · Competència ciutadana. |
| Recursos digitals | Els alumnes necessitaran un mòbil per grup. Hi haurà cinc grups a la classe, tres amb quatre integrants i dos amb cinc integrants. Les preguntes es projectaran amb el projector i l’ordinador del professor. |
| Enllaç | https://create.kahoot.it/details/50b0befc-198b-41fb-a835-f4911eaf2459 |
| Taxonomia de Bloom | Dins de la taxonomia de Bloom, l’activitat del Kahoot estaria en el procés cognitiu de comprendre a classificar els determinants en el qüestionari donat. |
| DUA | És necessari treballar des de diferents formes d’agrupació amb la finalitat que la diversitat no sigui un problema. En aquesta activitat prevaldrà el treball col·laboratiu i lúdic intentat superar la inseguretat d’estar sol davant una activitat o una pregunta que no se sap contestar i intentat motivar a l’alumne i captar el seu interès i la seva implicació en l’aprenentatge. També, el Kahoot no serà l’única forma de representació, ja que abans de realitzar-ho es farà una explicació de la matèria, s’executaran activitats per escrit individuals i en grup i es durà a terme un esquema sobre els determinants amb la finalitat que es puguin establir connexions entre els elements i facilitar el seu aprenentatge des de diferents formats o contextos. No serà tampoc l’únic mitjà d’acció i expressió per als estudiants. Hi haurà diferents formes en les quals interactuar amb la informació per a expressar l’après: des d’activitats escrites, orals, reflexives com fer un esquema com el Kahoot que hauran d’arribar a acords amb els companys de l’equip en els quals hi haurà diversitat d’opinions. |
| ACTIVITAT 2_EVIDÈNCIES A L’AULA | |
| EVIDÈNCIA 2NA | |
![]() ![]() ![]() ![]()
EVIDÈNCIA 2NC |
|
| EVIDÈNCIA 2NE | |
![]() |
ACTIVITAT 3_REFLEXIÓ: Analitzar i reflexionar sobre la posada en pràctica:








Deixa un comentari