1. Triar un recurs digital que sigui motivador per a l’alumnat: GOOGLE FORMS
  2. L’enllaç al qüestionari o a l’activitat interactiva el copieu a l’article del vostre dossier: https://forms.gle/8GsuSLotidvDzjY89
  3. Reflexió: Les comprensions lectores del llibre solen ser molt denses per als alumnes amb problemes de lectoescriptura, dislèxics i els d’aula d’acollida. Per aquest motiu, a aquests alumnes, en comptes de fer tots els exercicis de la comprensió lectora a mà, els hi realitzo un qüestionari de Google Forms amb preguntes de A, B, C. Dono opció també al fet que la pugui fer la resta de l’alumnat perquè els nens i nenes amb alguna dificultat no se senten diferents. Són exercicis que funcionen bé, perquè a més de donar-nos temps a comentar oralment el text en qüestió, també, ens dona temps, a realitzar més lectures i es triga molt menys a executar l’activitat.
  4. Evidències