ACTIVITAT 1. ACTIVITAT EN GRUP DINS L’AULA UTILITZANT UNA EINA DIGITAL
1. Amb els grups de treball establerts a classe de CAM,i després d’haver vist la unitat “The incredible wonders of the world” dins l’àrea de llengua anglesa, els alumnes en grup, hauran de recopilar les que consideren les meravelles actuals dins d’un Padlet.
2. Aquestes són les competències especifiques i objectius plantejats per aquesta activitat de llengua estrangera.
Competència | Objectius |
5.Produir textos escrits i multimodals amb adequació, coherència i cohesió, aplicant estratègies elementals de planificació, redacció, revisió, correcció i edició, amb regulació dels iguals i autoregulació progressivament autònoma. | 5.1 Organitzar i redactar textos breus i senzills, a través d’eines digitals, i usant estructures i lèxic bàsic. |
5.2. Seleccionar i aplicar de forma guiada coneixements i estratègies per preparar i produir textos adequats , amb ajuda recursos digitals. |
3. Els alumnes hauran de crear un Padlet conjunt.
https://padlet.com/aramos39_1/the-wonders-of-the-world-cmgmjaqwtwk4ornt
4. Prèviament l’alumnat haurà conegut les set meravelles del mon antic. Fet això, els alumnes hauran de obrir un Padlet per grup. Després hauran de buscar, seleccionar i descriure breument en anglès les que considerin que són les meravelles en el mon actual(una cadascú) i en quin país es troben. Per això hauran d’ agafar els seus portàtils.
ACTIVITAT 2. ACTIVITAT DE REALITZACIÓ PRÒPIA A CASA
1. Per aquesta activitat he creat una web al google sites, on els alumnes rebran cada dia o setmana que toqui anglès, les activitats corresponents per poder-les fer des de casa.
2. aquestes són les competències i objectius per aquesta activitat.
COMPETENCIES | OBJECTIUS |
2. Comprendre i interpretar textos orals i multimodals breus i senzills, en la llengua estàndard, i identificar el sentit general i la informació més rellevant, valorant, de manera progressivament autònoma, aspectes formals i de contingut bàsics, per construir coneixement, formar-se opinió i eixamplar les possibilitats de gaudi i lleure. | 2.2 Seleccionar i aplicar de forma guiada estratègies i coneixements adequats en situacions comunicatives i de rellevància per a l’alumnat i fer una producció oral pròpia. |
3. Per fer aquesta activitat l’alumnat haurà d’entrar en el google sites i realitzar les tasques que el mestre hagi pujat per aquell dia o setmana. Apart, hauran de gravar-se amb el mòbil o una web cam per fer un vídeo i penjar-ho al google photos
4. Cada setmana la tasca anirà canviant. Com podem veure en link anterior, aquesta setmana i seguint amb la unitat didàctica de “The incredible wonders of the world”, l’alumnat haurà de fer l’activitat de creació pròpia anomenada “THE MYSTERIUOS COUNTRY” on hauran de gravar un vídeo on aniran donant dades i pistes sobre un país, utilitzant el vocabulari vist a classe durant la unitat didàctica. La resta de la classe, l’haurà de descobrir.
5. El recurs digital que hauran de consultar els alumnes és el google sites, com ja he mencionat anteriorment.
REFLEXIONS
Crec que les eines digitals ens ajuden dins l’aula ja que ens permeten tenir més recursos i fer activitats més variades i amés ens apropa al mon actual. Si que hem de tenir clar quins son els objectius que busquem assolir i si aquests recursos ens apropen a ells.
Per altre banda, aquests recursos digitals s’esdevenen molt necessaris a l’hora de preparar les classes a distància ja que permeten seguir en contacte amb l’alumnat i rebre el seu treball i feedback.
Deixa un comentari