Mòdul 3: Fonts d’informació
Afegeixo la bibliografia corresponent a la unitat de Dones a la ciència i tecnologia que vaig preparar a Disseny d’una situació d’aprenentatge: Integració de la Competència Digital a Decode.
GRUP 9-2.1- Disseny situació d’aprenentatge
Ogilvie, M. B. (1986). Women in science: antiquity through the nineteenth century: a biographical dictionary with annotated bibliography. Mit Press
Etzkowitz, H., Kemelgor, C., & Uzzi, B. (2000). Athena unbound: The advancement of women in science and technology. Cambridge University Press.
Bebbington, D. (2002). Women in science, engineering and technology: A review of the issues. Higher education quarterly, 56(4), 360-375.
Reflexió personal mòdul 3
He fet servir etiquetes i categories, quan he necessitat posar la bibliografia d’aquest tema. Per a cercar informació, tendeixo a traduir a l’anglès, i cercar tots els termes que puc concretar en la cerca avaçada.
Els recursos més emprats solen ser Google, però ara utilitzaré sense dubte el Google Academic (Scholar). Tot i així, utilitzo de marcadors socials Symbaloo and Delicious.
La propietat intel·lectual i els drets d’autoria dins la meva tasca docent faig que totes les fotos, il·lustracions, etc que els alumnes consultin o pengin als seus webs pertanyin a Creative Commons. I els ensenyo als alumnes el concepte de propietat privada, per a que siguin conscients de quins recursos poden agafar, i quins no de la xarxa.
Deixa un comentari