Al nostre centre fem ús de l’eina de compartició de documents Drive on pengem tot tipus de documents i recursos amb la finalitat que tothom hi pugui accedir. Utilitzem aquest eina ja que és el recurs que tots els docents tenim a l’abast gràcies al departament d’educació. A més a més, també disposem d’un entorn virtual d’aprenentatge com el Moodle, on cada assignatura pot crear el seu curs i anar penjant eines i recursos i es poden compartir amb els demés docents.

Pel que fa a les eines digitals que faciliten l’acció tutorial, disposem d’un aplicatiu (com pot ser el gescola, ieduca o similars) per poder anotar tot tipus d’informació i poder fer un seguiment dels diferents aspectes del PAT (pla d’acció tutorial), com són les absències, qualificacions, observacions de les diferents assignatures, reunions amb les famílies i alumnat, etc.

Totes les informacions recollides en reunions, comissions, equips docents i avaluacions es recullen a les actes en format digital, sigui via documents en línia (documents de google per exemple) que després es pengen al Drive compartit o mitjançant l’aplicatiu que s’utilitza per fer el seguiment de l’alumnat i que tots els docents i famílies tenen accés.

Els informes de l’alumnat es realtizen a través de l’aplicatiu de seguiment (ieduca, gescola…) durant els diferents trimestres i a través d’esfera (aplicatiu facilitat per part del departament d’educació) a l’avaluació final. Durant els trimestres, l’informe qualificador es comparteix amb les famílies a través d’aquest aplicatiu de seguiment i a l’avaluació final és genera el document a través de l’esfera i es lliure en format paper amb una tutoria presencial.