El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

S15_Valoracions_finals.

1. Quins aspectes d’aquesta formació us han sobtat i no us esperàveu, Per què? M’ha sorprès amb positiu que s’interrelacionessin tant la competència digital amb l’aplicació directa a…

CDD-A2

S13_Mesures i suport universal.

  Mesures i suport universal D’acord amb les mesures i suport universal del Departament d’Educació s’ha seleccionat 3 propostes que es poden utilitzar i pensar en quin dels…

CDD-A2, General

S12_Comunicació i accessibilitat (Pràctica2)

  Reunió virtual amb famílies Escoltar i veure el vídeo de la festa de fi de curs, enregistrat per l’escola A través del meet. Posar subtítols al vídeo…

CDD-A2

S11_Retroacció

A les sessions sobre avaluació que faig amb docents d’aula d’acollida m’agrada fer esment del document “Avaluar és aprendre” de la Neus Sanmartí. Les idees clau que els…

General

S10_Avaluació

La tasca que proposo és una avaluació sumativa en una sessió de formació a docents. Es tracta d’un seminari d’acompanyament a les tutores d’Aula d’Acollida en línia. L’eina…

General

S9_Vídeo_Alba Bañeres/Cristina Pérez” a YouTube

Aquí ens presentem la Cristina Pérez i l’Alba Bañeres, treballem amb el Padlet i el Mentimeter. L’enllaç del vídeo: https://youtu.be/BlNsq2IjQuk

General

Tasca H5P

El vídeo que presentem forma part dels tallers ULAE (Usos Lingüístics en l’Àmbit Educatiu) que es realitzen als centres de primària i secundària per tal de fer una…

General

Necessitats i conseqüències de seguir un model tipus ADDIE per a la creació i modificació de continguts digitals.

Aquesta manera de planificar no és pas nova en el món educatiu. És un model marc que serveix de manera general per multitud de tasques. En el disseny…

CDD-A2

S4_Disseny d’activitat

En el marc del treball comunitari del Pla Educatiu d’Entorn de Lleida, coliderat entre l’Ajuntament de Lleida i el Departament d’Educació, hem preparat un cartell i una invitació…

CDD-A2

S6_Disseny activitat a l’aula

CONTEXT Píndola formativa a un grup impulsor de professors d’un centre educatiu. La formació consisteix a sensibilitzar sobre els usos lingüístics de la llengua catalana en l’àmbit educatiu….

CDD-A2