El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

M6_A1_Incorporar una pràctica dins d’una situació d’E-A

He seleccionat una activitat de la unitat formativa de “Suport a la intervenció amb persones amb diversitat funcional” del mòdul professional “Suport a la Intervenció Educativa” (MP07) del…

CDD-A2

M5_A1_Reptes comunicatius i accessibilitat digital

En un món cada cop més digitalitzat, l’educació s’adapta ràpidament a les noves tecnologies. Malgrat això, aquesta evolució pot crear barreres significatives per a les famílies més vulnerables,…

CDD-A2

M4_A2_Criteris per seleccionar recursos digitals per avaluar

Actualment, les tecnologies ofereixen eines poderoses per enriquir la comunicació i el seguiment del procés d’aprenentatge tant per a l’alumnat com per a les famílies. Si bé és…

General

M4_A1_Avaluació d’un projecte d’intervenció social

Aquest article se centra en l’avaluació del projecte d’intervenció social presentat al M2A1_Dissenyant dues activitats emprant eines digitals d’aquest dossier.   El projecte es vertebra en tres fases diferenciades:…

CDD-A2

M2A1_Dissenyant dues activitats emprant eines digitals

Situació d’aprenentatge: Gimcana “Som Dones” – CFGS Integració Social Nivell educatiu: Cicle Formatiu de Grau Superior d’Integració Social Àrea curricular: Projecte d’Intervenció Social i Tutoria Durada: 2 sessions…

CDD-A2

M1A1_Reflexions sobre la pràctica docent en l’era digital_Segona tasca

La tecnologia, quan s’utilitza de manera intel·ligent i estratègica, pot ser una eina molt poderosa per a millorar la pràctica docent i l’aprenentatge dels estudiants. No crec que…

CDD-A2

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències

Jornada d’inclusió digital

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…

Aplicació, Fonts informació