En aquesta activitat hem analitzat una activitat i hem vist segons les guies indicades, com integrar recursos digitals, per començar s’adjunta l’enllaç amb la programació de l’activitat, continuo amb l’enllaç de la rúbrica.

En la SdA (a partir d’ara AE-A, Activitat d’Ensenyament Aprenentatge), que es planteja ja incorpora recursos digitals, tot i així com tot es pot millorar plantejo la possibliltat de afegir certes eines vistes en els llibres facilitats.

Donada la meva situació (actualment no estic en actiu), no disposo d’accés a les eines que es proposen en l’activitat, tot i que les vaig implementar en l’últim institut on vaig estar. Per tant s’ha buscat una visita virtual bastant semblant a la poposada sobre la que realitzaré el meu video explicatiu en el final de l’article.

Aquesta activitat m’ha fet donar-me compte de les possiblitats que m’estava deixant perdre per no conèixer-les, com ara la retroacció, l’autoavaluació entre d’altres.

Que incorporo jo a l’activitat?

  1. fem una visita virtual en comptes d’una física, estalviem en costos i en temps, podem tornar a fer la visita tants cops com ens convingui.
  2. a part incorporo que cada grup realitzi una presentació on un dels participants vagi indicant on cal anar i l’altre vagi seguint tot fent la visita virtual
  3. també afegeixo la possibilitat de realitzar una reflexió sobre on estan ubicats els elements i si podrien estar ubicats en algun altre lloc
  4. plantejo la possiblitat de coavaluació entre grups
  5. ofereixo que tinguin una visita ja feta per l’equip docent on s’expliqui com funciona l’equip de RV tot aplicant-ho a la mateixa visita virtual.
  6. la visita es realitza amb les ulleres OCULUS 2 de Meta

En el següent enllaç es pot consultar el video explicatiu de l’activitat.

Espero que us agradi i ho disfruteu, salutacions