El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

Tasca_final_(INS Mare de Déu de la Mercè)

Els aspectes treballats en la formació B2 son entre d’altres: Recursos i continguts digitals: cerca avançada, curació de contingut, creació i edició de materials digitals (text, vídeo, infografies,…

CDD-B2

M5_(Situació d’aula)

Situació d’aula Entrebanc principal Proposta de millora 1. Integració limitada d’eines digitals Els docents tenen dificultats per integrar les tecnologies en la seva metodologia. Formació docent contínua amb…

CDD-B2

M2_(Reducció de contaminants)

He escollit un video https://es.khanacademy.org/science/ap-college-environmental-science/x0b0e430a38ebd23f:atmospheric-pollution/x0b0e430a38ebd23f:reducing-air-pollution/v/reduction-of-air-pollutants Llista de comprovacions Qualitat Tècnica: El recurs és compatible amb els dispositius i el programari utilitzat a l’aula. [Sí] És fàcil d’usar i intuïtiu. [Sí]…

CDD-B2

M6A1_(Mobilitat sostenible: disseny i promoció d’un vehicle elèctric)

L’activitat consisteix en el disseny conceptual d’un vehicle elèctric escolar adaptat a les necessitats del centre i l’entorn de l’alumnat. Els estudiants hauran d’investigar, crear i presentar un…

CDD-B2

M6A1_(Campanya digital: Connecta amb cap!)

Es crea una activitat dissenyada per a l’alumnat de l’ESO que treballa dues de les cinc competències digitals clau: Creació de continguts digitals Ús responsable i benestar digital…

CDD-B2

M0A1_(L’estratègia digital de l’Institut Mare de Déu de la Mercè: transformació tecnològica amb visió pedagògica)

L’Institut Mare de Déu de la Mercè, situat a Barcelona, s’ha compromès fermament amb la digitalització educativa a través de la seva Estratègia Digital de Centre (EDC). Aquesta…

CDD-B2

Reflexió final

L’ús d’Entorns Virtuals d’Aprenentatge (EVA) pot millorar la meva pràctica docent en diversos aspectes clau, permetent personalitzar l’aprenentatge mitjançant recursos adaptatius que responen als ritmes i necessitats individuals del…

EVA de nivell B1

Cerques a internet i drets d’autoria

Quan faig cerques a internet per generar contingut, segueixo pràctiques ètiques per respectar els drets d’autor i evitar el plagi. Em baso en fonts fiables, com llibres de…

EVA de nivell B1

La comunicació amb les famílies

En el centre en que em trobo actualment, es fa servir una comunicació combinada de canals, amb l’objectiu de mantenir amb l’alumnat major d’edat, i amb les famílies…

EVA de nivell B1

Tíquets de sortida

Els tiquets de sortida són una tècnica educativa utilitzada per avaluar la comprensió dels estudiants al final d’una classe o activitat. Consisteixen en una tasca breu que els…

EVA de nivell B1