Per a aquesta activitat, he utilitzat una programació didàctica en la qual els alumnes devien preparar el booktrailer del llibre “Les aventures de Tom Sawyer” seguint la tècnica del stop motion.                            

Sistema d’avaluació

L’avaluació inclou tres moments diferenciats, utilitzant eines digitals que fomenten tant l’avaluació formativa com la sumativa:

Avaluació formativa

  1. Checklist visual amb Canva
    He dissenyat una Checklist amb Canva per guiar els alumnes en cada pas del procés creatiu del booktrailer. Això permet reduir errors i assegurar que no es perdin cap pas important.
    Enllaç a la Checklist
  2. Diana d’aprenentatge amb Google Sheets
    Per reflexionar sobre la implicació i la participació en el treball en equip, els alumnes utilitzaran una diana d’aprenentatge dissenyada amb Google Sheets. Aquesta eina els permetrà autoavaluar-se i identificar àrees de millora.
    Enllaç a la diana d’aprenentatge

Avaluació sumativa

Per assegurar que els alumnes han llegit i entès Les aventures de Tom Sawyer, he creat un formulari de Google amb preguntes clau sobre l’argument. Aquesta prova individual serveix com a complement al treball en grup per garantir una comprensió individualitzada del llibre.

Enllaç al formulari d’avaluació

Aquest sistema assegura un procés d’aprenentatge complet i reflexiu, alhora que potencia la creativitat i la comprensió del contingut.