Després de llegir i analitzar el contingut d´aquest mòdul m´he adonat que hi ha moltes coses que no faig servir en el meu dia a dia i que realment són molt útils i t´estalvien molta feina. Repetidament busco informació que pot resultar interessant per utilitzar a les classes. La primera adversitat que em trobo és que Internet permet l´accés a una gran quantitat d´informació. Aquesta informació és impossible d´assimilar. Quantes vegades he estat buscant recursos i al final després de veure molts continguts no sé quin és el més apropiat. El segon problema és que quan ja tinc clar quins recursos utilitzar, alhora de guardar-los utilitzo un document de text on vaig enganxant els links que he escollit. Moltes vegades una mateixa informació la busco més d´una vegada perquè no trobo on vaig guardar els vincles. Després d´estudiar els diferents marcadors socials i les seves aplicacions  he descobert una manera més senzilla i eficient de treballar. He indagat sobre funcionament i realment és molt fàcil. Symbaloo et permet classificar els continguts d´una manera clara i visual i dóna l´opció compartir. L´altre marcador que he trobat molt interessant és el Scoop. It, ja que pots escollir els temes del teu interès i et van sorgint una sèrie de noticies relacionades que pots guardar o compartir en el cas que et semblin útils.

Quan comparteixo material amb els meus alumnes, si utilitzo activitats o materials d´alguna font externa cito aquesta font. Si parlem d´imatges, cal saber utilitzar bé les llicències d’ús per fer servir les imatges. Normalment cerco les imatges en diferents bancs. Utilitzo les imatges amb llicència d´ús lliure, i especifico l´autoria i si hi ha alguna altra condició. Els diferents bancs d´imatges que utilitzo i que es poden trobar imatges amb llicència d´ús lliure són les següents:

També hi ha l´opció Google Image i escollir una imatge lliure de drets. Busquem la imatge, la descarreguem i al visitar la pàgina surt l´autoria que hem de citar.

És molt important transmetre als estudiants la importància de la propietat intel·lectual i els drets d´auditoria, les conseqüències de plagiar algun treball i ensenyar com utilitzar correctament les fonts/imatges emprades en les seves tasques.

Definitivament encara em queden molts passos per saber utilitzar els recursos d´una manera apropiada, integrada i eficient. Una de les coses que tenim clares els docents és que mai deixem de ser estudiants.