A continuació expose els reptes comunicatius que es poden trobar les famílies més vulnerables en cada una de les següents situacions:
Comunicació digital escrita amb el tutor o la tutora. | 1. No tenir dispositius electrònics.
2. No entendre l’idioma o tenir dificultats per comprendre’l. |
Resposta a una convocatòria per votar digitalment els seus representants. | 1. No tenir dispositius electrònics.
2. No entendre el que ha de fer. |
Entendre la web del centre i les activitats que s’hi presenten. | 1. No saber navegar per la xarxa ni accedir a la web del centre.
2. No entendre l’idioma o tenir dificultats per comprendre’l. |
Reunió virtual amb altres famílies de l’Associació de pares i mares. | 1. No tenir internet.
2. No entendre l’idioma o tenir dificultats per comprendre’l i participar en la reunió. |
Escoltar i veure el vídeo de la festa de fi de curs, enregistrat per l’escola | 1. No tenir dispositius electrònics ni internet.
2. No entendre l’idioma o tenir dificultats per comprendre’l. |
Deixa un comentari