La sessió, dedicada a l’avaluació formativa i formadora, ha començat amb una reflexió al voltant del que ens suggeria aquest vídeo:

Durant la sessió hem fet referència al llibre de John Hattie “Aprendizaje invisible”.

A continuació hem dedicat una part molt important a parlar de la retroacció o retroalimentació:

En aquest punt, és molt important la bona feina que s’està fent des del grup Avaluar per aprendre, de Rosa Sensat:

Seguidament hem parlat de la metacognició, per tal de que l’estudiant pugui fer-se conscient d’allò que està aprenent:

També hem dedicat una estona a tractar el tema dels informes d’avaluació. Ha sortit una idea, al voltant dels tíquets de sortida que m’ha semblat força interessant:

Hem visionat vídeo “La papallona de l’Austin”:

La darrera part de la sessió ha estat dedicada al Portafoli o Carpeta d’aprenentatge, i al Diari d’aula. M’han semblat molt interessants aquestes dos diapositives perquè donen moltes idees dels aspectes que s’hi poden incloure. Sovint és un tema que genera molts de dubtes i tenir-ho aquí recollit és de gran ajuda.