Durant la sessió hem estat fent referència a diferents tipus d’organització que els centres poden implementar, a nivell institucional i també a nivell d’aula, per tal d’atendre millor a l’alumnat. En relació ha això, la publicació de la Fundació Bofill “Què funciona en educació?”, és una lectura imprescindible: https://fundaciobofill.cat/uploads/docs/a/r/w/4/a/7/d/z/0/quefuncionaeneducacio_2_251115.pdf
S’ha fet referència al llibre de lectura “Aprendre junts a l’aula” de Teresa Huguet, on s’expliquen, entre altres coses, els 8 tipus de docència compartida que existeixen.
A la part final, hem dedicat a parlar dels espais de centre i de quina manera es poden dissenyar per tal que siguin més inclusius.
He trobat interessant el recurs Docència compartida: Aprenentatge docent entre iguals per a l’atenció a la diversitat (de la UAB) on hi ha disponible una guia didàctica i un vídeo força aclaridor: https://webs.uab.cat/grai/aprenentatge-entre-professors/
Deixa un comentari