Hola! Soc la Jessica Rincón, docent de Biologia i Geologia a l’ESO. En l’era digital en la que vivim per a mi és un gran repte com a docent…
Considero que l’experiència guanyada en la realització de la formació on he hagut de enfrontar-me a diversos reptes on ha estat necessari el desenvolupament de competències digitals m’ha ajudat molt en el meu creixement professional i personal.
Comparteixo amb vosaltres la meva autoavaluació de la implementació a l’aula de la situació d’aprenentatge dissenyada durant la formació feta a partir de la llista de comprovació de l’Autoavaluació de la implementació de la SA/AEA.
L’activitat implementada a l’aula corresponent a la situació d’aprenentatge redissenyada “Què passaria si desapareixen les abelles?” ha estat la visita virtual al Pollinator Park. A continuació es valora l’experiència.
A continuació explico algunes de les estratègies que ens ajudarien en el procés d’aprenentatge d’un alumne amb dificultats auditives durant el desenvolupament de la situació d’aprenentatge Què passaria si desapareixen les abelles? basades en l’ús de les tecnologies digitals.
A partir d’un context proper i els recursos proporcionats en el segon repte de la formació he tractat de millorar propostes d’SA per finalment dissenyar la situació d’aprenentatge: “Què passaria si desapareixen les abelles?”