El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

S15_Valoracions_finals

AVALUACIÓ FINAL Els aspectes d’aquesta formació que no m’ esperava i m’han sobtat han estat l’aprenentatge mitjançant la combinació d’aspectes tècnics  i pedagògics i que ha estat molt participatiu i…

CDD-A2

S12_ Comunicació i accessibilitat (Pràctica 2)

Sessió 12- Reptes comunicatius i d’ accessibilitat digital En una taula de dues columnes i cinc fileres heu de determinar, com a mínim, dos dels reptes comunicatius que…

CDD-A2

S13_Mesures i suports universals

Mesures i suport universal En base a les mesures i suport universal del Departament d’Educació s’ha seleccionat 3 propostes que es poden utilitzar i pensar en quin dels…

CDD-A2

S11_ Retroacció

SELECCIÓ DE TECNOLOGIES DIGITALS PER A LA RETROACCIÓ Alberto Dafonte,   proposa que els criteris de selecció d’una eina o eines de comunicació digital en l’àmbit educatiu responen fonamentalment…

CDD-A2

S10_Avaluació

DISSENY DE L’ ESCALA D’ AUTOCONCEPTE (PIERS HARRIS) INCORPORANT TECNOLOGIES DIGITALS (per a alumnes de 7 a 12 anys) OBJECTIU Es tracta de poder utilitzar l’escala d’autoconcepte (Piers…

CDD-A2

S9_Vídeo_presentació

CDD-A2

S8_H5p

Activitat en H5P sobre les funcions executives. Es tracta d’una activitat a realitzar desprès d’ haver treballat les funcions executives en una sessió d’un curs de formació docent…

CDD-A2

S7_valoració_de_ADDIE

EL model ADDIE per a l’e-learning El model ADDIE (Anàlisi / Disseny/ Desenvolupament/ Implementació/ Avaluació) és un marc de treball utilitzat en el disseny instruccional per guiar el…

CDD-A2

S6_Annexos

Annex1_Reg726_25006264 – Espiga – Lleida_19121322161-IRC_20230510

CDD-A2

S4_Disseny d’activitat: Xerrada a la UdL

Què és l’EAP i com funciona.

CDD-A2