El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

S9_Vídeo_presentació

CDD-A2

S8_H5p

Activitat en H5P sobre les funcions executives. Es tracta d’una activitat a realitzar desprès d’ haver treballat les funcions executives en una sessió d’un curs de formació docent…

CDD-A2

S7_valoració_de_ADDIE

EL model ADDIE per a l’e-learning El model ADDIE (Anàlisi / Disseny/ Desenvolupament/ Implementació/ Avaluació) és un marc de treball utilitzat en el disseny instruccional per guiar el…

CDD-A2

S6_Annexos

Annex1_Reg726_25006264 – Espiga – Lleida_19121322161-IRC_20230510

CDD-A2

S4_Disseny d’activitat: Xerrada a la UdL

Què és l’EAP i com funciona.

CDD-A2

S3_Mesures per garantir els drets digitals

Mesura utilitzada Afavoreix el dret de … a… Ús de la meva signatura digital en  els informes NESE de l’EAP. Permet garantir l’autenticitat documental  Sessions d’ orientació individuals…

CDD-A2

S2_Les tecnologies en la pràctica laboral

Dos punts forts de la meva pràctica en el treball, pel que fa a l’ús de les tecnologies digitals, són: La generalització de l’ ús d’ e-mail i…

CDD-A2

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències