Dimensió 1. Disseny, planificació i implementació didàctica |
Descriptor 1.1. Ús de les tecnologies digitals com a recursos i estratègies en processos d’ensenyament i aprenentatge |
Bàsic |
Utilitza les tecnologies digitals de manera puntual en les activitats d’ensenyament-aprenentatge |
|
Intermedi |
Incorpora l’ús de les tecnologies digitals de manera integrada en les activitats d’ensenyament-aprenentatge |
|
Avançat |
Dissenya i desenvolupa activitats i materials didàctics on els alumnes utilitzen tecnologies digitals amb metodologies que donen resposta a les necessitats de l’era digitaL |
|
Descriptor 1.2. Selecció de recursos digitals per al disseny d’activitats i la planificació didàctica |
Bàsic |
Selecciona i prioritza els recursos i eines més adients per a diferents activitats |
|
Intermedi |
Elabora planificacions didàctiques basades en recursos digitals prèviament seleccionats |
|
Avançat |
Avalua la qualitat i la idoneïtat dels recursos digitals seleccionats per a la situació d’ensenyament-aprenentatge |
|
Descriptor 1.3. Incorporació de tecnologies digitals en coherència amb el projecte educatiu i les infraestructures del centre |
Bàsic |
Coneix els espais amb tecnologies digitals del centre i el seu funcionament |
|
Intermedi |
Utilitza els recursos i espais amb tecnologies digitals en la seva activitat docent, amb i sense alumnes, de forma habitual |
|
Avançat |
Contribueix amb la seva iniciativa a que tot el professorat del centre utilitzi els recursos i espais amb tecnologies digitals en la seva activitat docent |
|
Descriptor 1.4. Incorporació de la competència digital de l’alumnat a les programacions didàctiques |
Bàsic |
Dissenya activitats d’ensenyament-aprenentatge que tenen en compte l’ús de les tecnologies digitals |
|
Intermedi |
Dissenya les activitats d’ensenyament-aprenentatge, d’acord amb el desplegament curricular sobre les “Competències bàsiques de l’àmbit digital” |
|
Avançat |
Coordina, al centre, l’aplicació del desplegament curricular sobre les “Competències bàsiques de l’àmbit digital” |
|
Descriptor 1.5. Ús de les tecnologies digitals per atendre la diversitat dels alumnes |
Bàsic |
Utilitza les tecnologies digitals per augmentar la motivació i facilitar l’aprenentatge amb alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu (NESE) |
|
Intermedi |
Col·labora en la planificació de centre de l’ús de les tecnologies digitals per donar resposta a les NESE |
|
Avançat |
Elabora materials i recursos personalitzats per atendre les NESE de l’alumnat i per compensar les desigualtats d’accés a la tecnologia |
|
Descriptor 1.6. Ús de les tecnologies digitals en el seguiment i l’avaluació dels alumnes |
Bàsic |
Utilitza de forma individual recursos digitals per a la tutoria i seguiment de l’alumnat (reunions, assistència, avaluació, expedient…) |
|
Intermedi |
Utilitza, compartint-los amb els altres professionals del centre, recursos digitals per realitzar l’avaluació i el seguiment dels alumnes |
|
Avançat |
Coordina en el centre la utilització de les tecnologies digitals en el seguiment i l’avaluació dels alumnes i dissenya noves actuacions en aquest àmbit |
|
Descriptor 1.7. Desenvolupament de metodologies innovadores en l’ús de tecnologies digitals |
Bàsic |
Coneix les iniciatives d’innovació educativa al centre vinculades amb les tecnologies digitals i les té en compte a les seves programacions didàctiques |
|
Intermedi |
Participa en projectes d’innovació educativa al centre on les tecnologies digitals hi tenen un protagonisme rellevant |
|
Avançat |
Lidera projectes d’incorporació d’estratègies i metodologies innovadores en l’ús de les tecnologies digitals |
|
Deixa un comentari