
Core Competences and Subject Competences
CLIL Planning Stages and Lesson Plans
The Ideal CLIL Teacher
CLIL Project at my School. Impact, Diffusion and Sustainability

The Content / Language Debate
Assessment and Cognition Skills
Tools for Assessment
Rubrics: a CLIL Assessment Tool in Depth

ELS ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenibles).
17 objectius per transformar el món.

1. Marc de treball
2. Taller exemple de projecte
3. Fases del ABP
– Llenç del treball per projectes.
– Canvas de generació d’idees.
– Metodologia

1. El bàsic d’Aprenentatge Basat en Projectes (ABP)
2. Exemples d’aplicació d’ABP
3. Com es dissenya un projecte? El mètode ABP2
4. Criteris per a la formació de grups
5. La planificació de la feina de l’estudiant
6. La gestió de la retroalimentació
7. L’avaluació grupal i individual

El DUA és un model que facilita el marc de referència per a la creació de contextos d’aprenentatge en els quals es proporcionen múltiples maneres de presentar la informació, múltiples maneres d’acció i representació i múltiples maneres de comprometre’s.

Cummins’ Matrix: the Audit Tool for CLIL
The role of Scaffolding in the Cummins’ Matrix
Assembling materials and Sequencing, focus on Language
Assembling materials and Sequencing, focus on Subject