Pàgina 4 de 5

Una reflexió sobre el curs “Entorn Personal d’Aprenentatge i Portafolis Digital”

Què esperava d’un curs anomenat “Entorn Personal d’Aprenentatge i Portafolis Digital”? Fa de mal dir, però d’entrada hi havia una motivació doble: d’una banda, la possibilitat de reflexionar…

Què faig

Treball en xarxa i xarxa docent eduCAT 2.0

Els docents de secundària d’uns anys ençà ens hem anat obrint i hem après a treballar de manera més col·laborativa,  a compartir inquietuds i experiències i a treure…

Què compartim

Rúbriques

Tot seguit presento la rúbrica per a l’avaluació dels textos escrits i la graella d’autoavaluació que fan servir els alumnes per a valorar les seves produccions escrites: 1….

Què faig, Una cursa per les tipologies textuals

Tipologies textuals

Aquesta presentació és força completa i inclou algunes tipologies que no es treballen a 1r d’ESO- Va bé, però,  com a introducció i perquè vegin que hi ha…

Què faig, Una cursa per les tipologies textuals

Presentació DRIVE

Què faig, Una cursa per les tipologies textuals

TRAMUNTANADES: (Ir)Responsabilitats

Origen: TRAMUNTANADES: (Ir)Responsabilitats

Què faig, Reflexions

Cinco claves que debes enseñar a tus alumnos para documentarse en Internet – aulaPlaneta

Cinco claves que debes enseñar a tus alumnos para documentarse en Internet Origen: Cinco claves que debes enseñar a tus alumnos para documentarse en Internet – aulaPlaneta

Què veig

Estratègies de cerca a Internet (o com intentar no naufragar en un oceà de dades)

Davant la immensa selva de dades i documents presents a la xarxa, sovint la cerca d’informació esdevé una gimcana amb resultats incerts. Mai com ara no havíem tingut…

Què veig

La meva presentació

EPA i portafolis digital / Xarop de lletres

Experiències

En defensa de la nostra llengua a l’escola

Fa quatre anys vaig escriure aquest text i en aquests dies convulsos no en mouria ni una coma: “Massa sovint ens és difícil entendre’NS (en sentit reflexiu, ho…

Què faig, Reflexions