Pàgina 2 de 9
L’anàlisi i avaluació de la pràctica docent constitueix un pilar fonamental del compromís professional dels docents. Fruit d’aquest procés d’anàlisi, en derivaran necessitats formatives per donar resposta a aquells…
Què és la pràctica reflexiva? Marc de referència de la competència digital docent (1.3 Pràctica Reflexiva) Avantatges de la pràctica reflexiva Riscos i inconvenients de la pràctica reflexiva…
Core Competences and Subject Competences
CLIL Planning Stages and Lesson Plans
The Ideal CLIL Teacher
CLIL Project at my School. Impact, Diffusion and Sustainability
The Content / Language Debate
Assessment and Cognition Skills
Tools for Assessment
Rubrics: a CLIL Assessment Tool in Depth
ELS ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenibles).
17 objectius per transformar el món.
1. Marc de treball
2. Taller exemple de projecte
3. Fases del ABP
– Llenç del treball per projectes.
– Canvas de generació d’idees.
– Metodologia
1. El bàsic d’Aprenentatge Basat en Projectes (ABP)
2. Exemples d’aplicació d’ABP
3. Com es dissenya un projecte? El mètode ABP2
4. Criteris per a la formació de grups
5. La planificació de la feina de l’estudiant
6. La gestió de la retroalimentació
7. L’avaluació grupal i individual
El DUA és un model que facilita el marc de referència per a la creació de contextos d’aprenentatge en els quals es proporcionen múltiples maneres de presentar la informació, múltiples maneres d’acció i representació i múltiples maneres de comprometre’s.