Pàgina 5 de 9

3.A.- Gestió administrativa i económica.
3.B.- Gestió de recursos humans.
3.C.- Gestió de temps i espais.
3.D.- Serveis complementaris.
3.E.- Eines per una gestió de qualitat. Especialització curricular dels centres i accions de qualitat.
3.F.- El paper de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació en el centre. Eines informàtiques. Desenvolupament de nous models d’ensenyança i aprenentatge.
3.G.- Serveis de suport als centres i programes institucionals. Programes educatius europeus.
3.H.- Prevenció de riscos laborals i manual d’autoprotecció.

Competència d’exercir la direcció pedagògica, promoure la innovació educativa i impulsar plans per a la consecució dels objectius del projecte educatiu del centre.

2.A.- El centre docent com organització: funció directiva i documentació institucional
2.B.- Gestió del centre per projectes
2.C.- Imatge institucional, col·laboració i promoció externa del centre. Comunicació inter i intra centres.
2.D.- Funcions i responsabilitats de la direcció i de l’equip directiu
2.E.- Estructures de planificació i coordinació.
2.F.- Gestió del centre com organització educativa: models curriculars, formació docent, innovació educativa, treball en xarxes, projectes col·laboratius.
2.G.- Avaluació de la pràctica docent
2.H.- Convivència escolar. Prevenció de conflictes i programes de millora de la convivència. Estratègies i bones pràctiques.
2.I.- La participació de la comunitat educativa

Guia per a centres educatius de Protecció de dades publicada per l’Agència Espanyola de Protecció de Dades al 2018